وبلاگ تخصصی موبایل

برنامه تم عکس کلیپ صوتی و تصویری

وبلاگ تخصصی موبایل

برنامه تم عکس کلیپ صوتی و تصویری

جدید ترین ها

 

    ۱:

::سامسونگ F700 اولین رقیب جدی iPhone::

 

اپل چندی پیش اولین گامش را در بازار پر تلاطم موبایل با عنوان iPhone معرفی نمود، که شاید هنوز به بازار نیامده دل خیلی ها را به دست آورده است. ولی مسلما قدیمی تر های این بازار که بسیار اسم و رسم دار تر از اپل هستند اجازه نخواهند تا این کمپانی به این راحتی ها در بازار موبایل جا بیافتد.

روز گذشته سامسونگ مدل جدیدی از سری Ultra خود را با عنوان F700 به بازار عرضه نمود که به اعتقاد عده بسیاری این مدل یک رقیب جدی برای iPhone کمپانی اپل خواهد بود. F700 که در نوع خود یک انقلاب در زمینه اسمارت فون هاست مجهز به یک دوربین ۵ مگا پیکسلی با قابلیت Autofocus است و دارای صفحه نمایش ۲۶۲ هزار رنگ ۲.۸ اینچی با رزلوشن تا حدی غیر معمول ۴۴۰ در ۲۲۰ پیکسل به همراه یک کیبورد کشوئی کامل در قسمت زیرین می باشد. با وجود استفاده از تجهیزات سخت افزاری بسیار در این گوشی ابعاد آن قابل توجه است 104 x 50 x 16.4mm.

 

این گوشی از نوعی LCD لمسی یا همان تاچ اسکرین بهرمند است که اصطلاحا VibeTonz نامیده می شود و کاربران را قادر میسازد تا آنچه را که بر روی LCD لمس میکنند (از قبیل دکمه ها) را اجساس نمایند. رابط کاربری نرم افزاری گوشی توسط کمپانی معروف Adobe طراحی شده است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این گوشی میتواند یک رقیب جدی برای iPhone محسوب شود.

 

 

   ۲:

    NOKIA N97

 

تعجب نکنید درسته نوکیا N97 این گوشی تازه وارد بازار گوشی شده البته

در خارج از کشور .

این گوشی شباهت های زیادی با سونی اریکسونW1000 دارد وتنها تفاوت آن دوربین این گوشی است (۸مگا پیپسل)

           

نظربدین تا در مورد Nokia N99 هم براتون بنویسم .

 

 ۳ :

 

فیلمبرداری از صحنه های جرم، غیر قانونی است! 
 
 
به گزارش گروه خبری GSM، دولت فرانسه بر اساس یک قانون جدید افرادی را که بدون اجازه از صحنه های جرم و جنایت فیلمبرداری می کنند، جریمه می کند. افزایش روز به روز گوشی های تلفن همراه که مجهز به دوربین فیلمبرداری هستند، باعث افزایش ثبت صحنه های جرم توسط مردم عادی شده و این فیلم ها سپس در بین دیگران و حتی در رسانه ها پخش می شوند. بر اساس این قانون جدید خبرنگارانی که مجوز فیلمبرداری را داشته باشند، می توانند در مکان های عمومی فیلم بگیرند.
به هر حال این قانون جدید طیف وسیعی از رفتارها را زیر سوال برده و جرم تلقی          می کند. مثلاً اگر یک فرد عادی در خیابان با یک صحنه جرم مواجه شود و موبایل خود را از جیبش در بیاورد، متهم به جرم خواهد شد.
البته دولت فرانسه به تعدادی از شبکه های موبایل اجازه درخواست مجوز رسمی را تحت محدودیت های خاص، داده است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد